De bewoners

Hallo, ik ben Alex! Ik ben in 2003 in Bolivia geboren en woon al sinds mijn kindertijd in Nederland. Ik ben erg blij dat ik sinds februari 2025 een van de bewoners van 't Huis Achter de Duinen ben. Ik ben erg vrolijk en begroet iedereen met: "Hey!" Ik hou van gezelligheid, muziek en dansen. Verder vind ik paardrijden, met een hond wandelen en klussen doen erg leuk. Ik ben erg handig met de accuboormachine! Samen op stap gaan met de bus vind ik ook erg gezellig. Ik help graag mee met boodschappen doen en rolstoelen duwen.
Hallo ik ben Kimberly en ik ben geboren in 1996. Ik woon sinds 1 januari 2016 in het Huis Achter de Duinen. Ik heb een eigen kamer met mijn eigen spulletjes en dat is fijn. Het gaat erg goed en ik vind het fijn om hier te zijn. Ik hou erg van water, dus zwemmen op maandag en in bad gaan is een groot feest waarbij het niet altijd droog blijft om mij heen. Ik kan namelijk ook erg ondeugend zijn. Verder vind ik het heerlijk om te wandelen. Ik ben dol op gezelschap en vindt het leuk om met z’n allen op stap te gaan met de bus.
Hallo, ik ben Stewart Freeth, maar wordt ook vaak Stew genoemd. Ik ben geboren in 1992. Overdag werk ik bij de Hartekampgroep op locatie de Maere in Heemskerk. Ik werk daar in de keuken en doe ook baliewerkzaamheden zoals het opnemen van de telefoon. Als ik vrij ben, vind ik het leuk om tv te kijken of naar filmpjes op You Tube. Programma's die ik leuk vind om naar te kijken, zijn 'Samsom en Gert' en 'Geer en Goor'. Ik vind het ook heel lekker en gezellig om bij Loetje te eten, of een cappuccino te drinken bij Grandcafé van Ruysdael.
Hallo, ik ben Jennifer en ik ben geboren in 1991. Ik kan niet praten, maar omdat ik soms gebaren gebruik, weet ik altijd wel duidelijk te maken wat ik wil aan iedereen. Ik hou van gezelligheid, lekker fietsen, zwemmen en wandelen. Ik zit in een rolstoel, maar ik kan ook prima lopen aan de hand.
Hallo, ik ben Robin, ik ben geboren in 1995 en woon sinds december 2014 in het Huis achter de Duinen. Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin en het gaat erg goed met mij. Ik vind het heerlijk om naar buiten te gaan, om te wandelen in het bos of met bus uitstapjes te maken. Fietsen, zodat ik de wind voel, vind ik ook erg leuk. In de woning heb ik een box waar ik graag in speel en ook af en toe heerlijk kan wegdutten. Ik geniet erg van eten, snoezelen en kan ook erg lachen als m’n vriendjes muziek voor mij gaan maken. Ik zit in een rolstoel en kan met de lift naar boven als Ruben een miniconcert voor mij geeft.
Hoi, Ik ben Alessandro, opgedoken in 2006 en woon sinds april 2023 bij 't Huis achter de Duinen. Als broekkie zit ik nog deels op school en gluur ik een paar dagen in de week bij de dagbesteding van het Juttersoord. In mijn vrije tijd ben ik verslingerd aan de filmpjes en foto's op mijn iPad of dvd's maar een ritje naar de speeltuin of bowlingbaan krijgen mij daar wel van af. Ook lekker dansen brengt mij in beweging. En probeer mij niet in de maling te nemen hoor, ik ben dol op grapjes met mijn medebewoners dus ik grap gewoon terug.
11-6-1994 - 05-01-2025
Onze lieve, gezellige, vrolijke medebewoner.
We zullen je nooit loslaten, maar op een andere manier vasthouden.
In het hart van alle bewoners en het team.